środa, 17 października 2012

wizyta u okulisty

Dziś byłam na wizycie u okulisty, o godzinie 14.50 u okulisty byłam w Pile ponieważ tu mieszkam. Wszystkie badania oczu takie jak ciśnienie wypadły dobrze. Pani doktor Beata była bardzo zadowolona. Na następną wizytę Pani doktor kazała zarejestrować się w listopadzie na styczeń 2013 roku ponieważ są długie kolejki do lekarza. Pani doktor powiedziała że nie wolno mi dźwigać ciężkich rzeczy. W pracy mogę podnosić tylko lekkie kartony z gazikami. Nie wolno mi też jeździć na rowerze itp. W domu gdy jest ciemno też muszę uważać jak chodzę żeby się nie przewrócić i nie uderzyć muszę dbać o oczy i najlepiej w domu mieć też zapaloną lampkę. Bo teraz szybko robi się ciemno. Gdy wychodzę na dwór pomagają mi rodzice i rodzeństwo idą że mną trzymając mnie za rękę bo gdy jest ciemno na dworze bardzo słabo widzę i mogła bym się potknąć np. o krawężnik. Teraz wieczorem jestem sama w domu Bo rodzice późno wrócą z pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz