czwartek, 24 lipca 2014

Wizyta u lekarza!


23.07.2014r 
Dzisiaj byłam u lekarza rodzinnego god.13;00 Pani lekarz oglądam moim nogami. Jest bardzo żle żylaki.  Pielęgniarka pokazala im 1xzatrzyk z brzuchem.Zostało mam leki, maść 1x zastrzyk.z brzuchem MI czuje się gorzej ból twarda  aż leży łóżko od 14;00 do 18;40. Teraz czuje nie najlepiej cały czas jest noga twarda zylaki  lekarz mowila że ja stoi noga oglądam zylaki jest bardzo zle .Znowu mam skierowanie chirurga inna szukam u lekarza zapalenie  skrzęp i zapalenie żyły  Ale udało szybko jest wizyta skierowanie do 30 lipca 2014r. g.15;00 . Boi się u lekarza rozmowa o tym. Myslę że możliwie operacje żyły boi się  Jutro mam u lekarza neurolog już odbiór wyniki TK (kręgosłup aż czekam jutro napisze drugi post na FB) Ale praca ZAZ jest bardzo gorąco. i w domu mam ochłodno. ( te problemy upały)!! (NIE BYŁO WYPADEK ZAZ NOGI!) ZOSTAŁO NA 24-25 Lipca URLOP W DOMU ODPOCZYWA. (g.18;40 po pól godziny 19;40 na kompie wylącz. Poszła spać 20.00.

24.07.2014r. 

Dopiero wstaje g.8;40 sama zrobiłam 1x zastrzyk z brzuchem ,Cały czas lezy łóżko wysoko nogi ok 15cm.Pomału na spacerze z deszczem.Byłam u lekarza  neurologia odbiór wyniki TK powiedziała że blachu..Mam skieorwanie zabieg kręgosłup.
Laser, Tens , Ultradżwieki , 10x czyli 10 DNI. Bez operacje. Znowu skierowanie rechabilitacje lampy np. ciepło to kregoslup.
Jeszcze (zostało mam zastrzyk1x8 szt zapalenie zyły )jak po zakończyła 1 sierpnia 2014r. Bardzo chcialam że w pracy ZAZ chetna pomagała ale nie da rady. Jeszcze nogi żylaki dalej odpoczywa w domu. :( Pani Małgorzata J. K bardzo dziekuje tez pozdrowić ;) zapomniałam pan Marka nie było pozdrawiam też przekaże. 
28.07.2014r
Wizyta pan lekarz rodiznnego odbiór wyniki oddaje na zwolnieniu lekarski po 5 dni ja sama iść trochę  na spacerze oddaje ZAZ.  

30.07.2014r
Lekarz chirurg żyły czekam odpowiedż.

Naprawdę bardzo lubię dużo pomagać w pracy ZAZ gazików, sprzatanie na korzytarzu itp..Nie moge doczekać cierpliwia wracam w pracy ZAZ NASZE WSZYSCY POZDROWIONKA! :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz