czwartek, 31 lipca 2014

Wizyta chirurga u lekarza

Witam. 
30.07.2014r.
 Ja przychodnia resjstracja rano dzwoniła pielęgniarka powiedziala że lekarz przepraszam ale lekarz ma urlop. Ja mam dość.
31.07.2014r.
Wizyta u lekarza była badanie usg nogi żylaki DOBRE!
Ale muszę go kupię nosić rajstopy uscisk lydka, maść Lioton 1000, tabletki Cyclo3Fort.  
Nie trzeba zastrzyk z brzuchem celxalam (9 szt i jeden nie bedzie) 
Operacje nie bedzie konieczne.
Jestem bardzo zadolowona!.
lekarz mówi że nic poważnego wszystko dobre. 
mam nadzieje że poniedziałek wracam z pracy bardzo chętna pomagała

Nie mogę doczekać urlopik 12 sierpnia za 2 tygodnie wyjazd nad morzem mój chłopaka z Michałem K. oraz razem KLUB PZG w Pile.
jeśli np. 11-25 sierpień lub 12-26 sierpień jak to pasuje (1 dzień)? 
Pozdrawiam Natalia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz